Comentarios de clientes

Comentarios de empresas

Le as nosas críticas actuais ou déixanos unha crítica aquí mesmo!

Grazas por escoller o noso servizo de asistencia en estrada. É a nosa prioridade seguir proporcionando un servizo de primeira liña a clientes coma ti. Déixanos un comentario nesta páxina. Só levará un minuto, pero marcará unha gran diferenza para o noso negocio. Grazas!

Baseado en reseñas 191
100%
(191)
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)
O mellor cambio de pneumáticos estacional polo que paguei!

En poucas palabras: ao solicitar o cambio de pneumáticos estacional de Sparky Express, quedei na casa vendo o meu programa de televisión favorito mentres o técnico de pneumáticos de Sparky Express cambiaba as miñas rodas na miña calzada. Cando saín da casa, os pneumáticos de inverno xa estaban ensacados e apilados no meu garaxe. Este é o servizo de cambio de pneumáticos estacional perfecto... e por só $50??? Estou moi contento con este servizo.

excelente

Non quería ir ao concesionario así que decidín probar este servizo. Foi excelente. O servizo foi rápido e foi moi competente. Dan chegou antes do previsto, o que foi xenial e nunha hora o cambio de pneumáticos de inverno por verán realizouse nos dous coches. Era moi simpático e moi consciente do distanciamento físico do que estaba satisfeito. Acabo de atopar este sitio web e estou moi contento de facelo.

Excelente servizo de cambio de pneumáticos móbil

Hoxe acabo de usar Sparky Express para cambiar os meus pneumáticos na casa e a tecnoloxía foi moi puntual, profesional e hábil. O prezo era moi bo, e o técnico que cambiou os meus pneumáticos de inverno cos meus de verán fixo un bo traballo, mantivo a distancia e sentínme moi seguro.

Sparky Express desbloqueou o meu coche en minutos.

Que día! Pechei as chaves no meu coche e chamei a Sparky Express. O cerraxeiro de emerxencia chegou á miña localización en Pickering en menos de 20 minutos, desbloqueou o meu coche coma se non fose nada e cobroume só 40 dólares. Incluso me ofreceu desinfectante de mans como parte da súa política de prevención do virus corona e tiña unha enorme botella de xel desinfectante. Pareceume moi profesional e merece a valoración!

Mellor servizo de cambio de pneumáticos estacional!

Por só 50 dólares, Sparky Express chegou á miña casa e instalou os meus pneumáticos de verán no meu BMW. O rapaz era moi profesional, limpou os meus discos e torceu as rodas! O mellor servizo móbil de cambio de pneumáticos estacionais!

O mellor servizo de pneumáticos móbiles!

Grazas por cambiarme o pneumático pinchado no medio da noite, na estrada! Sparky Express Roadside Assistance ofrece os mellores servizos de pneumáticos móbiles.

Amigable e accesible!

Excelente servizo! Persoal profesional, prezos accesibles. Mellor servizo de asistencia en estrada baixo demanda!

Moitas grazas pola túa amable crítica!

Amigable e accesible!

Excelente servizo! Persoal profesional, prezos accesibles. Mellor servizo de asistencia en estrada baixo demanda!

Moitas grazas pola túa amable crítica!

Amigable e accesible!

Excelente servizo! Persoal profesional, prezos accesibles. Mellor servizo de asistencia en estrada baixo demanda!

Moitas grazas pola túa amable crítica!

Amigable e accesible!

Excelente servizo! Persoal profesional, prezos accesibles. Mellor servizo de asistencia en estrada baixo demanda!

Moitas grazas pola túa amable crítica!

Excelente servizo!

As mellores chaves bloqueadas no servizo de coches en Toronto!

Moitas grazas pola túa amable crítica!

Excelente servizo!

Mellor servizo de pneumáticos mooie!

Moitas grazas pola túa amable crítica!

Excelente servizo!

Mellor servizo de cerraxería de coches!

Moitas grazas pola túa amable crítica!

Excelente servizo!

Mellor servizo de pneumáticos estacionais en Toronto!

Moitas grazas pola túa amable crítica!

Excelente servizo!

Mellor servizo de reforzo para coches!

Moitas grazas pola túa amable crítica!

Excelente servizo!

Moi impresionado coa calidade do servizo de arranque do teu coche e o teu tempo de resposta en Toronto

Moitas grazas pola túa amable crítica!

Excelente servizo!

Mellor servizo de reforzo de coche en Toronto! Prezo razoable tamén!

Moitas grazas pola túa amable crítica!

Excelente servizo!

Mellor servizo de bloqueo de vehículos en Toronto! Cando din que poden desbloquear todos os coches, realmente o dan en serio!

Moitas grazas pola túa amable crítica!

Servizo de pneumáticos pinchados moi profesional!

Chamei a Sparky X ás 3:00 da mañá nunha noite de xaneiro chuviosa para buscar un pneumático pinchado en Ajax, e cambiaron o meu pneumático pinchado coa roda de reposto en menos de 30 minutos. O condutor chegou moi rápido, tiña todas as ferramentas, tamén me quitou a contraconcha antirroubo porque perdín a chave. Moi eficiente e tamén barato! Persoas de servizo de pneumáticos moi recomendables!

Desbloqueei o meu coche en menos dun minuto!

Pechei as chaves do meu Hyundai e Sparky X enviou un técnico ás 2 da mañá dun sábado pola noite ata Whitby para desbloquear o meu coche. O tipo foi moi educado e profesional e abriu a pechadura do meu coche en menos dun minuto. Estes rapaces son rock & roll!

Moi contento co servizo Sparky X Battery Boost!

Usei este servizo de aumento da batería recentemente e estou moi contento coa resposta rápida e o prezo. A tecnoloxía foi profesional e amable e tamén limpou os meus contactos da batería. Moi bos!

Excelente servizo de desbloqueo de vehículos!

Este é o mellor servizo de desbloqueo de coches que usei ata agora.

Grazas por esta gran crítica!

Moi impresionante!

Excelente servizo.

Mellor servizo de arranque de batería

Moi contento con este servizo de arranque de batería. Resposta rápida, prezos competitivos, excelente servizo ao cliente, persoal profesional! Mellor servizo de arranque de batería!

Sempre é un pracer axudar aos condutores varados na estrada!

Mellor servizo de arranque de batería

Moi contento con este servizo! Resposta rápida, prezos competitivos, excelente servizo ao cliente, persoal profesional!

Sempre é un pracer axudar aos condutores varados na estrada!